Translate

måndag 29 oktober 2012

Nytt inslag

Tjena Östermalms kotlett mittbena.

Ibland önskar jag att min frisyr var er riktig jäkla kotellfrilla a`la Stureplan, eller varför inte en riktig Lejonkung kalufs som Bobby Ewing. Varför önskar jag det? Jo det ska jag tala om. För alla er som inte är rakade på skallen av diverse olika anledningar kan jag tala om att det inte är vidare värst varmt nu när kvicksilvret börjar krypa neråt.

För er som inte vet om det hade jag, undertecknad, en riktig jäkla sliskig page vid 18års ålder. Kan sakna den frippan men Fia säger att det inte sitter i håret så då får jag tro på henne. Det är bara att bita ihop och bita i det förbannade sura äpplet.

Hur har ni annars haft det idag?
I min värld har det sett ut som vanligt, började morgonen med att försöka hoppa upp pigg och glad men som alla andra tidiga mornar såg mitt vaknande mer ut som en något föråldrad alkis som efter 38 öl försöker sjunga opera. Med andra ord, ingen vacker syn.
Jag har en undran. Varför kan man aldrig vara så in i helvete jäkla pigg på morgonen som man så är in i helvete jäkla trött? Sug på den ni.

Jag pratade om ett nytt inslag här i bloggen. Nej, det är ingen dyr sponsortävling där ni efter 38 likes på Facebook, 376 st delanden och efter 459 st mejl har chansen att vinna en potatisskalare från Svenskt Tenn.
Nej mitt inslag blir att hylla och dissa. Vad som finns med på listan är givetvis olika vecka för vecka och jag, ingen annan än jag, bestämmer hur listan ser ut.

Då det idag bara är måndag och veckan inte har hunnit bjuda på så mycket så kommer listan först komma upp i slutet av veckan.
Chansen är dock stor att jag kommer glömma bort detta så därför får ni mer än gärna påminna mig.

Nu blir det inte mer än detta för ikväll. Har ni tänkt er att vara vakna en stund till? Då tycker jag att ni surfar in på nedanstående länkar.


Glöm inte heller att följa mig på Instagram. Bara att adda einarssondaniel

Gött mos!
/Einar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar