Translate

onsdag 17 oktober 2012

Dansuppvisning

Hallå där alla läsare, om ni nu är några vill säga?
Ikväll har hela familjen varit på dansuppvisning. Det var äldsta dottern Julia och hennes dansgrupp på Lets Move som skulle visa upp sina skills.
Tror ni jag var stolt? Bara förnamnet!
Ungarna dansade efter en koreografi som jag inte trodde var möjligt för 6-7 åringar att klara av. 
De skuttade, hoppade, gjorde volter, nja nu överdrev jag men det var inte långt ifrån. 
Har väl alltid varit en hockey/fotbollskille och innerst inne har jag alltid önskat att Julia och Emma skulle syssla med nån av dessa sporter. Men efter ikväll har jag ändrat inställning, totalt! Kanske blir skryt nu men Julia skötte sig riktigt bra och verkade ha innerligt roligt. Jag kommer stötta henne till 100% och ge henne mitt fulla stöd om hon dansar vidare, var så säkra.

Men vem ska syssla med hockey eller fotboll kanske ni undrar då? Ja tänker man på Emma så är det nog lite osäkert också. Hon är iofs en "pojkflicka" så det borde inte vara omöjligt. Hon är en tuff brud så det kan lika gärna sluta med brottning eller boxning för hennes del också.

Men Charlie, där är det inget som helst snack. Han ska bara lira hockey eller fotboll! Så enkelt är det. Men ska jag vara ärlig så kan det funka med tennis och golf också.

Det jag vill få sagt är att oavsett vad våra barn väljer att syssla med så kommer vi stödja dem till 110%

Kort inlägg ikväll. Klockan är 23:00 och nu måste vi få lite sömn.

Godnatt alla där ute!



Skickar med en bild när jag sätter upp en lampa...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar