Translate

fredag 19 oktober 2012

Fredag


Hej alla. Hur är läget? Hoppas ni mår bra.
Idag är det den 19e, kanske inget speciellt datum direkt. Dock är det den 22a på måndag och det är ett speciellt datum. Då har nämligen jag och Fia varit ett par i 1år.
Startade upp lite lätt idag med att ge henne 30 röda rosor och kommer fortsätta imorgon med att äta lite god mat nere på stan.
Var länge sedan vi var själva och bara rådde om varandra så det ska bli himla mysigt!

Idag har vi faktist inte gjort så mycket väsen av oss, dock han vi med ett väldigt trevligt besök hemma hos goda vänner. Då mor är ute på galej så passade vi på att ta med oss farsgubben.

Väl på plats hos våra vänner, som vill vara anonyma på denna blogg blev det några kalla öl och lite spabad.
Herregud vad skönt det är att hoppa ner i en varm bubbelkopp när det är lite regnigt och kallt ute.
Hade jag haft obegränsat med deg så skulle jag utan tvekan köpa ett sånt. Men hey, klicka på annonserna på bloggen så har jag snart råd att köpa ett!

                                          Jag på bilden, de andra vet jag inte vart de är?!



Annars har det faktist varit en väldigt bra vecka och helgen ser ut att bli riktigt trevlig den med.
Imorgon så har vi bestämt att vi ska äta en riktigt god frukost för att sedan bara bry oss om varandra. Ser fram mot det oerhört mycket.

Tänkte inte skriva så mycket mera nu, klockan börjar ticka mot midnatt och jag känner att ögonen börjar svida av trötthet.

Till alla er som följer denna blogg och kanske har en egen skulle jag vilja säga att ni mer än gärna får skriva in eran adress på länken så att jag kan följa er också.

Ta nu hand om varandra och ha det gött oavsett vad ni tänkt göra!

Mvh/ Danne, the man, the myth, the concept


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar