Translate

måndag 15 oktober 2012

Bubblor samt lite lite inredning



Ser ni bubblorna?
Dessa bubblor fastnade på bild för nästan exakt 1 år sedan och jag minns det som igår.
Vi backar bandet........

Det var kallt ute, nästan så man inte kunde vara ute, men vi trotsade vädret och gick ut ändå.
Vilka är då VI? Jo det ska jag tala om, det är jag o Fia, min sambo.

Hur och när vi träffades för den allra första gången tänker jag inte tala om för er, men denna kväll kan ni få ta del av.
Fia eller Sophia som hon egentligen heter var hemma hos mig på en så kallad date, hatar egentligen det ordet men säg inte det till någon. Vi hade haft det mysigt med god mat och dryck och tydligen blev vi också lite smått berusade. Sagt och gjort, vi letade fram ungarnas gamla såpbubblor och bestämde oss för att blåsa bubblor på altan.
Bubbla efter bubbla reste sig mot skyn och jag ljuger inte alls när jag säger att det ögonblicket var underbart!

När vi sedan blev ett par, några timmar efter det, bestämde vi oss för en sak:
Låt oss leva i våran bubbla, en bubbla där vi gör vad vi vill och ingen, absolut ingen kan komma åt oss.
Även om vi idag har 1 barn ena veckan och 3 den andra veckan så försvinner vi ibland in i våran bubbla. Visst låter det härligt? Ett tips, gör som oss och gå in i eran bubbla ibland.

Vet ni en sak? Jag har fått lite intresse av inredning. Jag vet, kille på 31 jordsnurr, som gillar inredning?!
Men det är helt sant, det är Fia som fått upp mina ögon för detta och jag hoppas det håller i sig.
Här kommer det kanske inte stå så mycket om just det men en bild eller två kommer jag säkerligen lägga upp. Tills dess kan ni gärna gå in på min fästmös sida så får ni se en bra inredningsblogg, Adressen ser ni nedan.

http://hemmahosfiffi.blogspot.com

Nehepp nu ska jag blåsa lite bubblor för att sedan ta hand om våra Orchideér (stavas det så?)

Godnatt på er!






1 kommentar:

  1. Och självklart blev man väldigt nyfiken på första träffen nu :))

    Bubblan låter fint, ska nog skapa oss en sån vi också.

    SvaraRadera