Translate

måndag 5 november 2012

Saknad motivation




Hallå där!
Hur har ni det och hur har helgen varit?
Hoppas den har varit till belåtenhet.

Min helg har varit alldeles perfekt. Fredagsmys följdes upp av ännu mera lördagsmys,
På fredagen uppvaktade min sambo mig? När jag kom hem stod det jättefina blommor och kylen var fylld med öl! Varje mans dröm, eller? Tack för det älskling, jag blev mycket glad!

På lördagen då, vad hände under denna fina dag?
Jo, det ska jag berätta.
Vi tog det lugnt precis hela dagen fram till klockan 13:30 då vi kom på att vi skulle byta slappandet mot att hinna med precis allting under så kort tid som möjligt.
14:00 befann vi oss på IKEA i Västerås. Genom att ha en redan förskriven lapp hann vi att handla på ca 30min, nytt rekord!
Efter det bar det iväg mot Kungsör och sväräpplena där Charlie skulle få tillbringa kvällen, natten och söndagsförmiddagen.

När vi gjort det sedvanliga när man är på besök så styrde vi bilen mot hemmet och Eskilstuna. Nu var det dags för nästa stopp. Våra goda vänner stod nu som värdar och kvällen skulle bedrivas i goda vänners lag. Mat, förträfflig sådan, spabad och diverse alkoholhaltiga drycker skulle ta oss in i drömmarnas förlovade land. Kvällen avslutades sedan på lokal och jag tror alla hade en bra kväll.

Sen kom söndagen, en söndag som faktiskt kändes helt okey för att vara en dagen efter söndag.
Kan väl erkänna att vi inte gjorde många knopp, men hey, på den sjunde dagen vilade gud.







Nu är det måndagkväll och denna dag börjar lida mot sitt slut.
Medans jag skrev detta inlägg så flaxade några tankar förbi. Orkar man verkligen blogga?
Jag känner redan nu att motivationen saknas. Man verkar inte ha så många som följer bloggen. Ingen kommenterar inläggen och ingen kommer med frågor eller önskemål om vad man ska skriva om.

Därför säger jag redan nu. Ett inlägg varje dag kan ni nog inte räkna med i fortsättningen.
Men vem vet, en vacker dag kanske motivationen kommer tillbaka.

Ha det bra så har jag det bättre!

/Einar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar