Translate

torsdag 22 november 2012

Golv, intervju & helg



Idag har jag varit och jobbat i Stockholm som vanligt. Kunde inte slita mig från att gå in i Djurgårdsbutiken. Tanken var att bara gå in och reka läget. Fann dock denna tröja ganska omgående och givetvis ska Charlie ha en sådan. Då jag har 2 tjejer sedan innan som inte alls delar mitt intresse för Djurgården och alla fina kläder som kommer till så känns det nu helt underbart att ha fått en son som jag kan föra över alla sympatier och känslor för Djurgården som jag har. Tro mig, detta är inte det första och inte heller det sista plagget han får. Snygg va?


Det var några dagar sedan jag skrev ett inlägg. Det beror på att jag för första gången har lagt golv och därför har ingen tid blivit över till att skriva. Som tur var så fick jag hjälp av min kära svåger. Utan honom vette katten hur det hade slutat. Vi är iallfall otroligt nöjda med resultatet.




Färdiglagt golv. Nu ska endast lite lister sättas och sedan får det anses vara klart.



Snart är det helg och imorgon kommer tjejerna till oss. Jag och Fia sa till varandra att vi borde ha en lugn helg och bara vara. Vi närmare eftertanke blir det nog inte så. På lördag ska vi stå på loppis och försöka sälja av diverse kläder och andra saker. På söndag blir det troligtvis skridskoåkning om alla är glada och pigga. Och efter det gott folk är det måndag och arbetsvecka igen.
Hoppas vi iallafall kan få en lugn och skön fredag. Jag tänker hur som haver ta mig min fredagsöl och sedan bänka mig framför Skavlan. Detta har blivit lite av en tradition och det tänker jag fortsätta med.


Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle intervjua mig själv så att ni som kanske inte riktigt vet vem jag är får lite mera info.

Här nedan kan ni se mina svar. Och då de kommer från mig själv så är de givetvis 100% sanna.

Fullständigt namn: Jan Daniel Einarsson
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Har inget hår, endast några fjun.
Vikt: 65kg
Längd: 168cm
Familj: 2 döttrar, 1 son, 1 sambo
Bor: Hällbybrunn, Eskilstuna
Intressen: Musik,film, sport, familjeliv
Dold talang: Spelar piano
Dricker: Helst en öl men även cola och mjölk
Favoritöl: Karlovaco
Favoritmat: Tacos
Jag mötte Lassie historia: Mina sysslingar sjöng och spelade bas i bandet The Pinks
Yrke: Säljare på Dr Oetker
Kör: Hyundai I40 2012
Favoritplagg: Pike skjorta
Saknar: Att sova till klockan 11:00 en lördagsmorgon
Saknar inte: Singellivet
Älskar: Min familj, mina släktingar, mina vänner, mitt jobb
Hatar: AIK, Hammarby, spindlar
Önskar jag hade: Båt, sportbil, Breitlingklocka, 362 miljoner på banken
Önskar att jag inte hade: Dåligt morgonhumör, kort stubin
Klarar mig inte utan: 1 snusdosa om dagen
Klarar mig utan: Tjat och gnäll

Hoppas ni har fått lite mer info om mig? OM inte, passa på att fråga nått. Jag bits inte.

Detta får bli allt för denna torsdag. Nu tuggar vi på och imorrn går vi på välförtjänt helgledighet.

Sköt om er.

Tjäääna

/Jan Daniel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar