Translate

fredag 2 november 2012

Helg

Hejsan alla glada, givetvis även ni som är mindre glada också!

Nu är det äntligen helg! Som jag längtat. Har varit en tuff vecka som jag berättade tidigare i ett inlägg och därför kommer denna helg oerhört lägligt.

Idag när jag kom hem möttes jag av dessa vackra blomster! Fia har utan min vetskap tagit sig till en affär för att inhandla dessa rosor, till mig!

Kan inte ens i ord beskriva hur glad jag blev av detta, och inte nog med det, hon hade även fyllt kylen med mina favoritöl! Tack Fia, jag älskar dig!

Som ett litet tack har jag nu i skrivande stund skickat upp henne för att i lugn och ro ta ett glas vin, läsa lite skvaller och även passa på att ta ett skönt skumbad, det är hon värd!

Vad gör jag under tiden kanske ni undrar? Jag har det faktiskt själv ganska så bra, kikar på Oskarshamn-Djurgården, tar en öl och hör Charlie sova här bredvid.
Fantastiskt skönt.

Denna helg ska gå ut på att ta hand om varandra och bara mysa. Ikväll blir det enbart vuxentid och givetvis Charlie tid också. Imorgon däremot, då ska vi ha barnvakt för lillgrabben och bege oss till våra goda vänner Heidi och Adde. Där nalkas det mat, god dryck och utomhusbubbel, och vem vet, det kanske blir en hederlig utgång. Fyra småbarnsföräldrar på lokal, håll i er!

På söndag har jag tänkt att ta upp träningen igen, om det bara är ok för Fia att man smiter iväg några dagar i veckan? Har haft funderingar på att kanske dokumentera det hela, får se hur det blir.

Nu är är det som sagt inte söndag och träningsdags än så därför ska jag ta och snacka med en god vän.
Hoppas ni alla får en otroligt bra fredag och en god helg.

På återkoppling!

/Danne



Ps, kika in på kvällens länkar!

www.blocket.se
www.hemnet.se
www.viasat.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar