Translate

tisdag 1 januari 2013

2013

God fortsättning! Nu har vi då startat upp år 2013. Minns det som igår när man pratade om att snart är det årr 2000. Kommer telefonerna funka? Lägger alla datorer av? Kommer gubbarna från yttre rymden anfalla? Jag frågorna var många inför det året. Nu är det inte fullt lika många frågor kring detta år.

Hur har då 2012 varit? Det har i mina ögon sett varit ett oerhört jobbigt år, men även väldigt många glädjeämnen. Vill faktiskt inte gå in på detaljer då det är privata saker som hänt. Men som ni alla vet har jag träffat Fia samt satt Charlie till världen, de två sakerna värdesättare jag högre än allt annat som hänt och dessa två händelser har gjort mig lycklig igen, jag har börjat leva!

Inför varje nytt år så dyker alltid samma fråga upp
-Vad har du gett för nyårslöfte?

Jag har gett flera löften denna gång. Kommer inte gå in på de exakt men i runda slängar ska jag som person "skärpa" mig på alla plan. Vad det innebär behåller jag för mig själv.

Låt kampen börja!



Igår var det som alla vet nyårsafton. Precis som förra året valde vi att ha middagen hos oss. Vi dukade fint, vi åt gott och vi skrattade och skrålade. Tycker personligen det var en trevlig tillställning och jag vill passa på att tacka alla som förgyllde kvällen.



Uppdukat för förrätten.




Vad har man gjort idag då? Inte ett smack. Som sig bör efter en nyårsafton är både styrkan och motivationen för att göra något annat än att slappa borta.
Dock sitter jag i skrivande stund och funderar på om jag ändå ska sticka iväg till gymmet för att plåga kroppen. Vill verkligen komma igång med träning, men det är svårt, mycket svårt!








Jag i egen hög person, kort taget innan all alkohol börjat flöda.





Nu blir det inget mera skrivet. Jag är helt enkelt för trött.

Passar på att tipsa om att jag finns på Instagram. Följ mig på einarssondaniel



Fortsatt trevlig kväll och god fortsättning till er alla!

Mvh/Danne



1 kommentar:

  1. Tack själva,det var en trevlig nyårsafton!!!
    Kram Syrran o Lars :)

    SvaraRadera